نجات جان مادر باردار هشترودی پس از ۴ ساعت تلاش

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: زن باردار گرفتار شده در برف در روستای عمران کندی بخش نظرکهریزی هشترود به همت راهداران نجات یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  ابوالحسنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت: در ساعت ۲ بامداد امروز سه شنبه اول بهمن به دنبال تماس با مرکز پیام فوریت‌های پزشکی هشترودجهت امداد رسانی به یک مادر باردار از اورژانس ۱۱۵ درخواست کمک شد.

ابوالحسنی افزود: این مادر باردار در روستای عمران کندی از توابع بخش نظرکهریزی شهرستان هشترودبوده است.

او گفت: اکیب راهداری در مسیری پر از برف و یخبندان به سمت محل ماموریت اعزام شدند و راه را باز کردند و خوشبختانه با اقدام به موقع تیم اورژانس این مادر باردار پس از تلاش 4 ساعته در شرایط پایدار و مطلوب به بخش زایمان بیمارستان مراغه منتقل شد.

ابوالحسنی همچنین ازامداد رسانی به یک خودرو گرفتار شده در برف و یخبندان در روستای عرقطو اشاره کرد و گفت:طی گزارش ۱۱۵ مبنی بر گیر افتادن یک خودروی پیکان با ۴ سرنشین در روستای عرقطو نیرو‌های پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر هشترودو اکیب‌های راهداری طی یک عملیات سه ساعته با خودروی آمبولانس توانستند به خودروی گیر افتاده امداد رسانی کنند و یک کودک ۷ ماهه بد حال را به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود اعزام نمودند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار