استقرار بیش از یک هزار صندوق اخذ رأی سیار و ثابت در استان همدان

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: یک‌ هزار و ۲۸۷ صندوق اخذ رأی در این استان در نظر گرفته شده که مناطق شهری و روستایی را پوشش می‌دهد.

استقرار بیش از یک هزار صندوق اخذ رأی سیار و ثابت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت:هیات‌های اجرایی تعداد یک هزار و ۲۸۷ شعب اخذ رای شهری، روستایی و سیار را در استان همدان مشخص کردند.

او با بیان اینکه در استان همدان هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی انتخابیه داریم افزود: کل کشور و به تبع آن استان برای برگزاری انتخابات آماده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان ادامه داد: تعرفه‌های انتخابات از سوی وزارت کشور تأمین و به استان‌ها تحویل داده شده است.

آزاد بخت با تاکید بر اینکه همه عوامل شعب اخذ رای آموزش‌های لازم را دیدند ادامه داد: نیرو‌های محافظ صندوق‌ها مشخص و تعداد آن‌ها تعیین شده است.

او با اشاره به اینکه با حوزه انتظامی استان همدان نیز هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است ادامه داد: کمیته پشتیبانی نیز تعداد خودرو‌های مورد نیاز را پیش‌ بینی و فراهم کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک فراهم شده است، ادامه داد: تمام شعب اخذ رای آماده برگزاری انتخاباتی سالم هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.