ماهر الطاهر: آرمان و مردم فلسطین باقی خواهند ماند

مسئول دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین در واکنش به رونمایی از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه گفت ترامپ و نتانیاهو خواهند رفت و آرمان فلسطین و مردم فلسطین باقی خواهند ماند.

ماهر الطاهر، مسئول دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ماهر الطاهر، مسئول دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین در واکنش به رونمایی رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم اشغالگر صهیونیستی از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه موسوم به معامله قرن اعلام کرد ترامپ و نتانیاهو خواهند رفت و آرمان فلسطین و مردم فلسطین باقی خواهند ماند.

مسئول دفتر سیاسی جبهه آزادی فلسطین گفت: «امروز ما به عنوان فلسطینی‌ها باید قدر فرصت را در مقابل این توطئه بدانیم تا شکاف و تفرقه به پایان برسد و سبب اتحاد بین گروه‌ها شود و به توافق اسلو و تعهدات آن که شکست خود را به اثبات رسانده است پایان دهیم.»

ماهر الطاهر افزود: «خواهان خاتمه توافق نامه اسلو هستیم و این را رسماً اعلام می‌کنیم. خواهان مخالفت با به رسمیت شناختن موجودیت صهیونیستی و پایان دادن به همکاری امنیتی هستیم. به عنوان مردم فلسطین چاره‌ای جز مقاومت نداریم.»


بیشتر بخوانید: واکنش‌های بین‌المللی به رونمایی از "معامله قرن"

محمود عباس: قدس فروشی نیست و طرح توطئه‌آمیز آمریکا اجرایی نخواهد شد


این مقام فلسطینی اعلام کرد: «چندین دهه و طی یک قرن جنگیدیم و به مبارزه و مقاومت ادامه خواهیم داد. ترامپ و نتانیاهو خواهند فهمید که آرمان فلسطین بزرگتر از آن چیزی است که آن‌ها تصور می‌کنند.»

ترامپ و نتانیاهو ضمن برگزاری کنفرانس مشترکی در کاخ سفید، از طرح به اصطلاح صلح خاورمیانه، پرده‌برداری کردند. آن‌ها طی دسیسه جدید خود از فلسطینی ها هم خواستند تا به این توافق پایبند باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار