مجله شبانگاهی چادیشب رادیو یزد را به صورت زنده از تلویزیون ببینید

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر در یک اجراء مشترک به مدت ۱۵ دقیقه برنامه و اما امشب شبکه یزد و برنامه چادیشب رادیو یزد به روی آنتن می‌رود.

مجله شبانگاهی چادیشب رادیو یزد،به صورت زنده به روی آنتن می رودسیروس معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه چادیشب رادیو یزد به تهیه کنندگی حمیدطلایی و گویندگی مسعود خاکی و محمد میروکیلی ازساعت ۲۲ الی ۲۲:۱۵ هرشب به مدت ۱۵ دقیقه در برنامه تلویزیونی و اما امشب به تهیه کنندگی علی محمد خادمی و اجرا علیرضا سازگاری بطور زنده از رادیو یزد و سیمای شبکه یزد پخش می‌شود.

او افزود: همچنین برنامه صدای انقلاب ویژه برنامه چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که در ایام دهه فجر ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۱۰:۱۰ الی ۱۱ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو یزد پخش می‌شود.

سیروس با بیان اینکه برنامه صدای انقلاب در ایام دهه فجر به مرور وقایع و خاطرات روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد، افزود: در این برنامه صحبت کارشناس راجع به وقایع آن روز‌های انقلاب به صورت ضبطی و کوتاه از حال و هوای یزد و انقلاب پخش می‌شود.

معاون صدای صدا و سیمای مرکز یزد ادامه داد: روز شمار انقلاب اسلامی، معرفی کتاب‌های انقلاب اسلامی، شهر قانون درمورد انتخابات پیش رو، شهروند گزارشگرکه مردم میتوانند در مورد مراسم محلات خود صحبت کنند، یاد ایام و بیان خاطرات انقلاب از زبان مردم، ارتباط تلفنی با مدیران کل استان درمورد دستاورد‌ها و برنامه‌ها و پخش سرود‌ها و آهنگ‌های انقلابی ویژه دهه فجر از آیتم‌های برنامه صدای انقلاب است که ایام دهه فجر از رادیو یزد پخش می‌شود.

او در پابان اضافه کرد: برنامه صدای انقلاب به تهیه کنندگی نسرین وافی و گویندگی محبوبه زارعیان در دهه فجر بصورت زنده از رادیو یزد پخش می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار