حادثه رانندگی چشم پزشک حاذق را به کام مرگ برد+تصویر

فرماندار شهرستان دالاهو گفت: حادثه رانندگی در محور سرپل ذهاب به دالاهو یکی از پزشکان حاذق شهرستان سرپلذهاب به کام مرگ برد.

به  گزارش   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  فرماندار شهرستان دالاهو گفت: حادثه رانندگی در محور سرپل ذهاب به دالاهو یکی از پزشکان حاذق شهرستان سرپلذهاب به کام مرگ برد.

حادثه رانندگی
محمدی گفت: حادثه رانندگی برای خودروی دکتر سهرابی در محور سرپلذهاب _ دالاهو متاسفانه منجر به  فوت او شد.

 او بیان کرد: دکتر سهرابی یکی از پزشکان حاذق شهرستان سرپلذهاب است که درایام زلزله خدمات پزشکی و دارویی رایگان بسیاری را به مردم زلزله زده شهرستان ارائه  کرد.

در پی درگذشت مرحوم دکتر سهرابی، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی فقدان این پزشک ارجمند را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و‌انا الیه راجعون

درگذشت همکار ارجمند شادروان دکتر فرهاد سهرابی متخصص حاذق چشم پزشکی و پزشک گرامی شهرستان سرپل ذهاب، موجب اندوه جامعه پزشکی و دانشگاهی استان‌ گردید.

آن پزشک‌ دلسوز، خدمات شایسته و‌ مطلوبی چه در زمان زلزله و چه غیر از آن به مردم عزیز شهرستان سرپل ذهاب ارائه نموده و در فعالیت های خیرخواهانه در سطح استان حضور چشمگیری داشته اند.

متاسفانه گاه شاهد بوده ایم که تعدادی از این ذخایر ارزشمند که عمر خود را در کسب علم و‌ مهارت طبابت سپری کرده اند، در جاده ها و در مسیر تردد جهت خدمت به مردم، جان عزیز خویش را از دست داده اند و این مایه نگرانی و‌ حسرت همکاران و مردم قدرشناس گردیده است.

از خداوند بزرگ برای آن مرحوم شادی روح و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر بر این مصیبت مسئلت می نمایم .

محمودرضا مرادی
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۴۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
همه از دکتر گرفته تا کارگر، وقتی پشت فرمان ماشین می نشینند، مقررات رانندگی را بکلی فراموش می کنند و فکر میکنند چون پول زیاد داده اند ماشین، باید تا آخرین سرعت رانندگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
اقنوم
۱۹:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
خداوند رحمتش کنه. انسان بزرگوار و مهربانی بود. درکارهای خیر و کمک به مریضها و کمک به مردم زلزله زده همیشه حضورداشتند. افسوس که انسان خوبی رو از دست دادیم
Iran (Islamic Republic of)
R
۱۴:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
روحش شاد باشه.واقعن‌مرد شریفی بود
آخرین اخبار