بسته اخبار حوادث امروز ۲۰ بهمن ماه ۹۸؛

دستگیری ۳ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه/ توقیف خودروی چوب قاچاق در جاده هراز

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث یکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی، از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه با بیان اینکه متهمان در بازجوئی و تحقیقات پلیسی تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف ۱۰ تن چوب قاچاق در جاده هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: ماموران پلیس راه مستقر در محور هراز در حین اجرای ماموریت به یک خودروی کامیون در حین تردد در محدوده پلیس راه لاریجان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق که متهم آن را از جنگ‌های اطراف شهرستان آمل برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان آمل تحویل شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و تامین امنیت در شهرستان کلاردشت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در اجرای این طرح ضمن انجام گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای در این شهرسان شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: در ادامه اجرای این طرح از ۱۸ واحد صنفی نیز بازدیدشد که به ۸ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۴ واحد صنفی نیز به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف ۲۷ خودرو و ۶ موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: ماموران همچنین موفق به دستگیری ۳۰ نفر از محکومان تحت تعقیب مراجع قضائی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده نیز خبر داد و گفت: ۷ نفر معتاد متجاهر و ۳ نفر خرده نیز در این عملیات دستگیر و در بازدید از محل اختفای آنان، مقادیر قابا توجهی انواع مواد مخدر کشف شد.

او با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.