جدول جشنواره موسیقی فجر بوشهر منتشر شد

جدول اجرای گروه‌های موسیقی شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر در بوشهر منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جشنواره موسیقی فجر مهمترین و بزرگ‌ترین رویداد موسیقیایی ایران است و نخستین بار است که بوشهر میزبان این جشنواره می‌شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن همزمان با پایتخت کشور در بوشهر برگزار خواهد شد‎.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به مدت ۶ روز با حضور ۱۱ گروه موسیقی از بوشهر در بخش‌های محلی و پاپ برگزار می‌شود.

فاطمه کرمپور بیان کرد: گروه‌های حاضر در جشنواره از ۲۴ بهمن در تالار مجتمع فرهنگی هنری بوشهر در دو زمان ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ برنامه اجرا می‌کنند.

او ادامه داد: «زریاب»، «شیلو»، «هیرون»، «نوای دشتی»، «یا»، «شالو»، «راشن»، «کوگانا»، «فلامور»، «نی نوا» و «شبدیز» به ترتیب به مدیر مسئولی عماد پوستینی، امید سیما، نوذر سعادت پور، عطاالله حسینی، حسین رئیسی، عبدالله مقاتلی، حبیب روشن روان، رحیم پوردرخش، حسن عامری، علی احمدی و محسن حیدریه گروه‌های حاضر در این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: گروه‌های زریاب ساعت ۱۸:۳۰ و شیلو ساعت ۲۰:۳۰ در اولین روز و گروه‌های هیرون ساعت ۱۸:۳۰ و نی نوا ساعت ۲۰:۳۰ در دومین روز از جشنواره به هنرنمایی می‌پردازند.

کرمپور گفت: گروه‌های نوای دشتی ساعت ۱۸:۳۰ و یا ساعت ۲۰:۳۰ در روز سوم و گروه شالو ساعت ۱۸:۳۰ در چهارمین روز جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

کرمپور افزود: در روز پنجم نیز گروه‌های راشن ساعت ۱۸:۳۰ و کوگانا ۲۰:۳۰ و روز ششم گروه شبدیز ساعت ۱۸:۳۰ و فلامور ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا خواهند پرداخت.

او گفت: آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی ساعت ۱۸:۳۰،  ۳۰ بهمن در تالار مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه BELITBOX.COM بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

کرمپور بیان کرد: نشست‌های تخصصی موسیقی و تقدیر از پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه‌های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.