نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

دشمنان از عظمت جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت:دشمنان انقلاب این حضور پرشور را می‌بینند و مطمئنا مایوس‌تر از همیشه از عظمت این ملت بزرگوار در هراس خواهند بود.

دشمنان از عظمت جمهوری اسلامی ایران می‌ترسندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  ظهر سه شنبه در تجمع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در ارومیه با بیان اینکه امسال شاهد راهپیمایی ۲۲ بهمن متفاوتی هستیم افزود: امروز مصادف با ایام چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و در کنار بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب، مقام شامخ این شهید والامقام نیز بزرگ داشته می‌شود و مردم در صحنه‌های مختلف راهپیمایی، ارادت خود را به این شهید بزرگوار نشان دادند.

وی با بیان اینکه حضور مستمر در صحنه‌های دفاع از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، عمل به آموزه‌های قرآنی است اضافه کرد: این حضور از صفات مؤمنان است و باید همواره سرلوحه کارها قرار گیرد.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه مردم ایران در طول چهار دهه گذشته در تمامی برهه‌های زمانی پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت فقیه بدند افزود: ملت ایران اسلامی طی ۴۱ سال گذشته، همواره ندای وحدت و توحید امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را لبیک گفته‌اند که باید در مقابل این عظمت ملی، سر تعظیم فرود بیاوریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: با این حضور پرشور، هراس دشمنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور بیشتر شده و روز به روز نیز بر آن اضافه خواهد شد.

وی با قدردانی از همه تلاشگران مسیر پیروزی و تداوم راه مقدس انقلاب اسلامی‌، بیان کرد: جای افرادی نظیر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی و حجت‌الاسلام قره‌باغی و شهدای راه اسلام خالی است که باید راه آنان همچنان با قدرت ادامه یابد.

به دلیل لغو پرواز در پی بارش برف سخنران امروز راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه تغییر یافت.

قرار بود که حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران مراسم پایانی راهپیمایی امروز باشد که به علت لغو پرواز، این سفر انجام نشد.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.