نان مهربانی در سفره نیازمندان

با کمک جمعی از خیرین نان کریمانه در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ موسوی مسئول امور خیریه جمعیت امام حسن (ع) گفت: یک ماه پیش جمعی از خیرین و دانشجویان طرح مردمی را به عنوان الگوی کار مردمی خیر در حاشیه شهر شروع کردند.

مسئول امور خیریه امام حسن با بیان اینکه نیازمندان از طریق واحد مددکاری جمعیت امام حسن و واحد‌های مددکاری مجموعه‌های شناسایی می‌شوند افزود: برای جلوگیری از موازی کاری مجموعه‌ای از همه خیریه‌های استان ایجاد کرده ایم.

او با اشاره به محرومیت مردم حاجی آباد افزود: با کمک خیرین کوپن‌هایی در اختیار مردم قرار داده شده تا نان یک ماه خود را، از نانوایی‌های تحت پوشش جمعیت خیریه امام حسن در حاجی آباد دریافت کنند.

موسوی با بیان اینکه این پویش با نام نان کریمانه یا نان مهربانی در سطح شهر خوانده می‌شود گفت: تا کنون سه نانوایی در حاجی آباد در این امر خیر همکاری می‌کنند و همچنین یک نانوایی با کمک موسسه فاطمه الزهرا حاجی آباد فعالیت می‌کند.

مسئول امور خیریه جمعیت امام حسن (ع) گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ خانواده تحت پوشش طرح نان کریمانه هستند.

او هدف از اجرای طرح نان کریمانه را گسترش فرهنگ مهربانی در سطح شهر و همچنین ساماندهی گروه‌های جهادی در محلات عنوان کرد و افزود: طرحی مردمی است و افراد می‌توانند در این پویش سهیم باشند.

مسئول امور خیریه امام حسن با اشاره به اینکه مردم می‌توانند از طریق بسیج دانشجویی نیز با ما ارتباط بگیرند ادامه داد: بیشترین درگاه ارتباطی ما از طریق فضای مجازی در پیام رسان‌های بله و تلگرام و اینستاگرام می‌باشد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار