بردسکنی ها آماده شرکت در حماسه اسفند ماه شدند

مردم بردسکن همراه با ملت قهرمان ایران اسلامی به منظور شرکت در انتخابات و خلق حماسه‌های جدید در روز جمعه دوم اسفند لحظه شماری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اسماعیل زاده مدیر یک دبیرستان در بردسکن گفت: درپی اجرا و احیای اصل ۶۲ قانون اساسی که بر تشکیل مجلس شورای اسلامی تاکید دارد وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کنم در غیر این صورت یقین می‌دانم که نه تنها در ادای دین کوتاهی کرده‌ام بلکه مرتکب گناه شده‌ام.
 
او ادامه داد: انتخابات در ایران با همه کشور‌ها تفاوت دارد و جمهوری اسلامی مردمی‌ترین نظام دنیا است، زیرا مردم از بالاترین مقام کشوری یعنی رهبر تا شورای شهر و روستا و محله را با رای خودشان انتخاب می‌کنند.
 
شهروند بردسکنی گفت:  با توجه به توطئه‌های دشمنان ایران و تحریم‌های اخیر آمریکا و جنایت جدید رژیم تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سردار سلیمانی حضور میلیونی و حماسی مردم در انتخابات ضمن ایجاد وحدت و همدلی باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.
 
اسماعیل زاده افزود: همچنین اعتقاد به ولایت فقیه، دشمن شناس بودن، ساده‌زیستی، ارزشی، بسیجی و آگاه به مسائل اسلام را از ویژگی‌های یک نماینده می‌داند.
 
شجاعی یک دانشجو نیز گفت: مردم ایران همانند راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در انتخابات دوم اسفندماه حماسه جاودان دیگری را خلق خواهند کرد.
 
او ادامه داد: ما دانشجویان دانشگاه‌های بردسکن نیز در پی لبیک به ندای مقام معظم رهبری با شرکت گسترده در انتخابات سیلی محکمی را برای رژیم تروریستی آمریکا خواهیم زد.
 
صمیمی یک بازاری افزود: ملت ما در دوم اسفندماه با حضور گسترده، متعهدانه و با بصیرت در انتخابات شرکت نموده و پاسخ دندان شکنی به استکبار جهانی و دشمنان خواهیم داد.
 
او تصریح کرد: حضور مردم به نظام مشروعیت می‌دهد و در نظام اسلامی کرامت انسانی جایگاه خاصی پیدا کرده و آنچه را مردم انتخاب کنند مورد تایید نظام و مردم است.
 
شاهین فریک دانش آموز بردسکنی گفت: سالم‌ترین انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود و کسانی که در این زمینه شبهه ایجاد می‌کنند دلسوز نظام نیستند بلکه دشمنان نظام هستند.
 
او ادامه داد: حضور پر شور و نشاط مردم پای صندوق‌های رای نه تنها سرنوشت کشورمان را رقم می‌زند بلکه در عرصه جهانی اقتدار نظام را بیش از پیش افزایش می‌دهد.
 
مسکنی یک بسیجی افزود: باید بیانات رهبر معظم انقلاب را در خصوص حضور پرشور در پای صندوق‌های رای مورد اهتمام قرار دهیم و دستاورد‌ها و استقلال کشورمان را مدیون خون پاک شهدا و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم از این رو باید با حضور در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی مشت کوبنده بر دهان استعمارگران بزنیم.
 
محمدی هنرمند بردسکنی تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات بازتاب سیاسی دارد و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای ضمن تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری تهدیدات دشمنان را در عرصه‌های مختلف کم رنگ خواهد کرد چرا که ایستادگی و همبستگی مردم ایران در انتخابات به نمایش در می‌آید.
 
قربان پور یک رای اولی گفت: من خوشحالم که برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنم و از الان برای دوم اسفند ماه لحظه شماری می‌کنم.
 
او ادامه  داد: انتخابات نشانه بارز از وجود مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است و در جامعه اسلامی مردم با شرکت در انتخابات می‌توانند به صورت مستقیم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و در شرایطی که رهبر فرزانه انقلاب و مراجع تقلید نسبت به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای تاکید می‌کنند می‌توانیم نتیجه بگیریم که حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و به امید خدا روز دوم اسفندماه شاهد رقم خوردن حضور حداکثری مردم خواهیم بود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار