پیشنهاد تعطیلی تمامی مراکز آموزشی در استان‌های درگیر تا پایان سال

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون در جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا به دولت پیشنهاد کرد تمامی مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های درگیر با این بیماری تا پایان سال تعطیل شود

پیشنهاد تعطیلی تمامی مراکز آموزشی در استان‌های درگیر تا پایان سالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان نیز حدود ۱۰ نفر به بیماری کرونا مشکوک بودند که آزمایشات لازم برای تایید این بیماری انجام شده است همچنین وزارت بهداشت می‌بایست از زمانی که این بیماری در چین شیوع شد کنترل‌هایی برای برخی از مسافرین لحاظ می‌شد.

 رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی استان کرمان گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جهت جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا به دولت پیشنهاد کرد تمامی مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های درگیر با این بیماری تا پایان سال تعطیل شود؛ بنابراین تصمیم گیری در این مورد به ستاد تشکیل شده برای بیماری کرونا باز می‌گردد.

او افزود: در استان کرمان حدود ۱۰ نفر مشکوک به بیماری کرونا بودند که آزمایشات لازم برای تأیید این بیماری انجام شده است؛ همچنین وزارت بهداشت می‌بایست از زمانی که این بیماری در چین شیوع پیدا کرد کنترل‌هایی را برای برخی از مسافرین لحاظ می‌کرد.

زاهدی تصریح کرد: در استان‌های مرزی مانند کرمان و خراسان جنوبی نگرانی خاصی به دلیل حضور اتباع بیگانه وجود دارد که روزانه به صورت غیرمجاز از طریق مرز‌ها و بدون هیچ نظارت و کنترلی وارد ایران می‌شوند. امیدواریم وزارت کشور و نیرو‌های مسلح به صورت قاطع با موضوع برخورد کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.