ایجاد ۱۹ هزار و ۳۳۸ فرصت شغلی در مناطق زلزله‌زده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : تاکنون ۱۹ هزار و ۳۳۸ فرصت شغلی در مناطق زلزله‌زده این استان ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی پنج هزار و ۴۶۵ میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای ۱۷ هزار و ۳۴۷ طرح پرداخت شده است.

او بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده را مربوط به سرپل ذهاب با ۶ هزار و ۶۶۵ مورد عنوان کرد و گفت : پس از وقوع زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری سال ۹۶ یک هزار و ۷۰۹ میلیارد و ۷۹۳ میلیون ریال برای اجرای ۶ هزار و ۱۳۲ طرح پرداخت شده است.

عزیزی گفت: در این مدت ۷۳۶ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال تسهیلات برای اجرای سه هزار و ۳۷۱ طرح اشتغالزا در ثلاث باباجانی پرداخت که منجر به ایجاد سه هزار و ۵۷۲ فرصت شغلی شده است.

مدیرکل تعاون، کار ور فاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: پس از سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی، شهرستان دالاهو با ایجاد سه هزار و ۱۰۳ فرصت شغلی که از اجرای سه هزار و ۱۸ طرح با پرداخت تسهیلاتی به مقدار ۴۰۷ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال فراهم شده در رتبه سوم قرار گرفته است.

او افزود: گیلانغرب نیز با اجرای ۲ هزار و ۲۲۴ طرح اشتغالزا که در نتیجه دریافت تسهیلاتی به مقدار ۳۰۲ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریاتل بوده موفق به ایجاد ۲ هزار و ۵۵۲ فرصت شغلی شده است.

عزیزی از پیش پذیرش ۳۲ هزار و ۸۱۸ طرح به مبلغ ۲۱ هزار و ۴۷۹ میلیارد و ۴۷۱ میلیون ریال در بانک‌ها خبر داد و گفت: این تعداد طرح می‌تواند ۴۰ هزار و ۲۴۹ فرصت شغلی فراهم کند.

این مقام مسوول گفت: تاکنون از این تعداد طرح با ۱۷ هزار و ۳۴۸ مورد برای پرداخت تسهیلاتی به مقدار پنج هزار و ۵۱۴ میلیارد و ۱۵۹ طرح انعقاد قرارداد شده است.

او گفت: مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شامل سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، ثلاث باباجانی، ماهیدشت، کوزران، دالاهو، روانسر، پاوه، گیلانغرب، قصرشیرین و جوانرود می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار