استاندار بوشهر:

برنامه‌های مقابله با کرونا با جدیت انجام گیرد

استاندار بوشهر بر تداوم اجرای برنامه‌های مقابله با کرونا از جمله ضدعفونی کردن شهرها و کنترل مبادی ورودی استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا، بیان کرد: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، ضدعفونی کردن شهر با مسئولیت دفتر امور شهری استانداری انجام گیرد و سازمان بنادر و دریانوردی استان هم با همکاری گمرک، نسبت به ضدعفونی کردن و گندزدایی در بنادر استان اقدام کنند.

او با قدردانی از صدا و سیمای مرکز بوشهر در تهیه و تولید ویژه برنامه‌های آموزشی مقابله با کرونا به ویژه برنامه ساعت سلامت، افزود: در این شرایط که مقابله با بیماری کرونا در اولویت است باید مراقب باشیم که آرامش روانی جامعه بهم نخورد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش‌های جامعه پزشکی استان بر ترویج امید و نشاط میان مردم تاکید کرد.

گراوند، تاکید کرد: باید عملیات تب سنجی در ورودی شهر‌های استان ادامه یابد و هلال احمر با همکاری دستگاه‌های مربوط، گروه‌های تب سنجی را تقویت کند.

او با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف اقلام بهداشتی مورد نیاز از سوی اموال تملیکی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موضوع اصول بهداشتی در نانوایی‌ها را به صورت جدی پیگیری کند، و بر نحوه فعالیت واحد‌های تولید کننده مواد شوینده در استان نظارت شود.

استاندار بوشهر همچنین، نظارت بر سفر‌های ملوانان، جلوگیری از سفر‌های غیرضروری و همکاری بانک‌ها در تنفس به طرح‌های بوم‌گردی برای بازپرداخت اقساط با توجه به کاهش سفر‌ها را خواستار شد.

گراوند با بیان  اینکه ضدعفونی کردن محیط ادارات باید با دقت انجام گیرد، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مسئولیت تحقق این امر را در ادارات خود دارند و با دستگاه‌های اجرایی که در زمینه مقابله با کرونا کم کاری کنند برخورد می‌شود. کم کاری در این شرایط نه منطقی است و نه جامعه آن را می‌پذیرد.

در این جلسه مقرر شد ساعت کاری ادارات استان تا پایان هفته به ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ تغییر یابد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.