جانشین فرمانده ناجا:

سربازخانه‌ها و پادگان‌ها ضد عفونی و سم زدایی می‌شوند

سردار سلیمانی با بیان اینکه پادگان‌های آموزشی و درجه‌داری ضدعفونی و سم زدایی می‌شوند، گفت: سربازخانه‌ها و پادگان‌ها از امن‌ترین نقاط هستند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا درباره وضعیت پادگان‌ها و سربازخانه‌ها و انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و مهار ویروس کرونا، اظهار کرد: پادگان‌های آموزشی و درجه‌داری نیز چون مراکز خدمات‌دهی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ضدعفونی و سم زدایی می‌شوند و با اطمینان می‌گویم؛ مراکز آموزشی ما، سربازخانه‌ها و پادگان‌ها از امن‌ترین مناطق و نقاط است.

جانشین فرمانده ناجا گفت: سربازان وظیفه فرزندان ما هستند و سلامتی آن‌ها برای ما بسیار مهم است و برای حفظ سلامت آن‌ها دغدغه داریم و حساس هستیم، ضمن رعایت همه اصول و نکات بهداشتی، ارائه آموزش‌های لازم برای پیشگیری از ابتلاء و کنترل دقیق تردد‌ها همه اقدامات پیشگیرانه در این مراکز دنبال و اجرایی می‌شود و در صورت مواجهه با کوچکترین پدیده‌ای که ایجاد نگرانی کند، حتما با حساسیت رفع خطر خواهیم کرد، البته با هدایت ستاد کل نیرو‌های مسلح در مراکز آموزشی، پادگان‌ها و سربازخانه‌های سایر نیرو‌های مسلح نیز وضع به همین منوال است.

در آخرین اقدام برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: ۳۰۰ هزار اکیپ با همکاری بسیج و مراکز درمانی برای غربالگری کرونا و بیماریابی خانه به خانه مردم از دو روز آینده به تک تک خانه‌های مردم مراجعه می‌کنند.

با وجود این تلاش بر اساس اعلام کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته به ۹۷۸ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۵۴ نفر رسیده است همچنین ۱۷۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

با این حال پزشکان توصیه می‌کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می‌توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
لطفا به فکر سربازها هم باشید!!!!
لااقل آنهایی که هنوز اعزام نشده اند را تاریخ اعزامشان از اردیبهشت به شهریور تمدید کنید تا ویروس کاملا نابود شود.
آخرین اخبار