معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی:

تشدید بازرسی‌ها بر روند تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی بر روند تولید و توزیع مواد ضد عفونی کننده نظارت‌ها را گسترش دهند گفت: باید اقدامات انجام گرفته به آرامش بازار منتهی شود.

تشدید بازرسی‌ها بر روند تولید و توزیع مواد ضدعفونی کنندهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در چهل و پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به شیوع کرونا ویروس در کشور افزود: علیرغم اینکه استان از وضعیت مناسبی در این خصوص برخوردار است، اما گزارشات مردمی حاکی از این است که در تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده با مشکل مواجه هستند.

او افزود: برای کاستن از دغدغه‌های مردم علاوه بر توسعه تولید باید در روند توزیع نیز دانشگاه علوم پزشکی و صمت با افزایش اکیپ‌های بازرسی منافذ سوء استفاده را ببندند.

شهدی در خصوص وضعیت بازار شب عید نیز گفت: مشکلی از بابت تامین و ذخیره اقلام اساسی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی  از برخورد با محتکرین نیز خبر داد و افزود: در بحث نیاز‌های اساسی مردم اعم از مواد ضدعفونی کننده و اقلام اساسی عید با کسی تعارف نداریم و در صورت مشاهده تخلف بشدت برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.