سرمدی:

مقاومت بخشی از وجود شیخ‌الاسلام بود

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان گفت: کار‌های شیخ‌الاسلام با تمام وجود به سرانجام می‌رسید و مقاومت بخشی از وجود او بود.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی سرمدی قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در مراسم ترحیم حسین شیخ الاسلام اظهار کرد: او فردی خستگی ناپذیر بود و زمانی که دیگر بدنش توان انجام کار را نداشت دست از کار می‌کشید.

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان با بیان این که شیخ‌الاسلام فردی معتقد به نظام و رهبری و پرانگیزه بود ادامه داد: در کار‌های او ریا وجود نداشت، در تمامی کار‌ها می‌شد اعتقاد را دید و نظرات امام راحل و مقام معظم رهبری را با وجود باور داشت که این را می‌شد در گفتمان حسین دید.

او گفتمان شیخ‌الاسلام را مبتنی بر مقاومت دانست و تصریح کرد: همه دوستان خوب می‌دانند او، چون معاون سیاست خارجی بود تاکید بر مقاومت در موضوعات مختلف، چون بحث حزب‌الله و مقاومت فلسطین داشت، کار‌های او، چون از باورهایش نشات می‌گرفت با تمام وجود به سرانجام می‌رسید؛ مقاومت بخشی از وجود شیخ‌الاسلام بود.

سرمدی با بیان این که حسین شیخ‌الاسلام گوش شنوا داشت، گفت: او هیچ گاه نظر خود را دیکته نکرده و همواره برای موضوعات مهم جلسه تشکیل می‌داد و از نظرات همه استفاده می‌کرد.

قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: شیخ‌الاسلام به تربیت مدیران اعتقاد داشت و به همه همکاران خودباوری را القا می‌کرد چرا که اعتقاد به روش دیکته کردن نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار