مسمومیت ۳ نفر بر اثر مصرف الکل صنعتی در مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: براثر مصرف الکل صنعتی ۳ نفر در مشهد دچار مسمومیت شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا رحیمی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بر اثر مصرف الکل صنعتی ۳ نفر در استان دچار مسمومیت شدند،گفت: این افراد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های مشهد بستری هستند و تحت نظر پزشکان قرار دارند. تا کنون نیز از شهرستان‌های دیگر استان گزارشی مبنی بر مسمومیت یا فوت افراد بر اثر مصرف الکل صنعتی به دست ما نرسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص میزان فوت افراد بر اثر ابتلا به کرونا، گفت: ما امروز در این خصوص آماری نداشتیم، اگر وزارت بهداشت در این مورد آماری اعلام کرده است همان درست است و مرجع اصلی ما نیز وزارت بهداشت می‌باشد.

رحیمی در خصوص آمار تفکیک شده افراد مبتلا به کرونا در خراسان رضوی افزود: آماری که در اختیار ما قرار دارد، مربوط به موارد ثبت شده در سامانه عفونت حاد تنفسی به تفکیک دانشگاه‌های علوم پزشکی است، بر این اساس تاکنون در مشهد ۱۲۲۵ نفر بر اثر عفونت حاد تنفسی بستری شدند که از این تعداد ۴۷۵ نفر ترخیص شدند. در شهرستان‌های دیگر نیز به این ترتیب است که در نیشابور ۳۹۵ نفر بستری و ۲۷۴ نفر ترخیص، در سبزوار ۱۱۴ نفر بستری و ۶۹ نفر ترخیص و در تربت جام هم ۶۴ نفر بستری شدند که ۴۳ نفر از آنان ترخیص شدند.

او تصریح کرد: در تربت حیدریه نیز ۲۲۱ بستری شدند که ۱۶۱ نفر ترخیص و در گناباد تا کنون ۱۱۱ نفر بستری شدند که ۸۱ نفر از آن‌ها ترخیص شدند.
 
منبع:شهرآرا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.