درخواست از رانندگان؛

سوختگیری خودرو را به کارکنان جایگاه بسپارید

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر گفت: برای حفظ سلامتی رانندگان و کارکنان جایگاه سوخت، بهتر است سوختگیری به کارکنان جایگاه‌های سوخت سپرده شود.

سوختگیری خودرو را به کارکنان جایگاه بسپاریدمسعود نیک تاج مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بیان کرد: به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، امکانات لازم در جایگاه‌های سوخت استان وجود دارد، و برای حفظ سلامتی رانندگان و کارکنان جایگاه، بهتر است رانندگان از سوختگیری خودداری کنند و کار را به دست کارکنان جایگاه بسپارند.

او ادامه داد: اگر راننده‌ای قصد داشت خودش سوختگیری خودرو را انجام دهد، باید از دستکش‌های یک بار مصرف که در جایگاه‌های سوخت قرار داده شده، استفاده کند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر همچنین از رانندگان خواست هزینه سوخت را با کارت بانکی حساب کنند و از اسکناس استفاده نکنند.

نیک تاج عنوان کرد: به منظور حفظ سلامتی رانندگان و کارکنان، جایگاه‌های سوخت هر دو ساعت یک بار ضدعفونی می‌شود. کارکنان هم افزون بر این که هنگام ورود به جایگاه تب سنجی می‌شوند، برای مراقبت از خود وسایل بهداشتی در اختیار دارند.

او درباره ناوگان حمل و نقل سوخت هم گفت: برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، ناوگان حمل و نقل سوخت پیش از ورود به تاسیسات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ضدعفونی می‌شوند و رانندگان و کارگران تب سنجی و کنترل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‎های نفتی منطقه بوشهر تاکید کرد: به میزان کافی سوخت در استان وجود دارد و مشکلی در تامین سوخت استان نداریم.

نیک تاج با اشاره به کاهش مصرف سوخت پس از توصیه‌ها برای ماندن در خانه، بیان کرد: با توجه به توصیه مسئولان بهداشتی برای ماندن در خانه به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مصرف بنزین از روزانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر به طور میانگین به یک میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسیده است.

در استان بوشهر ۶۷ جایگاه توزیع بنزین و نفت گاز (گازوئیل) و ۳۵ جایگاه سی ان جی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۱۶:۱۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
ما که هر پمپ بنزینی رفتیم گفتیم برامون بنزین بزن گفت خودت باید بزنی و از این کار امتناع می کنند رسیدگی کنید لطفا