جنبش نجَباء: مقاومت عراق علیه آمریکا از مرحله مشروع به واجب تغییر می‌کند

جنبش نُجَباء ضمن محکوم کردن تجاوزات اخیر آمریکا علیه عراق اعلام کرد که در صورت استمرار این اقدامات واشنگتن، مقاومت از مرحله مشروع به مرحله واجب تغییر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقاومت اسلامی نُجَباء امروز جمعه ۲۳ اسفندماه حملات نظامیان اشغالگر آمریکا علیه مراکز الحشد الشعبی، نیرو‌های ویژه، پایگاه‌های ارتش عراق و فرودگاه کربلا که منجر به نقض صریح حاکمیت این کشور شده است را با صدور بیانیه‌ای شدیداً محکوم کرد.

این بیانیه با اعلام اینکه استمرار آمریکا در طغیان و استکبار، در‌های منطقه را به روی منازعاتی می‌گشاید که قاعده درگیری را بنا بر اقدامات دشمن تغییر می‌دهد، تاکید کرده است: در چنین صورتی مقاومت در عراق از مرحله مشروع به مرحله واجب تغییر خواهد کرد.

نُجَباء ضمن انتقاد از سخنان مزدورانی که با دلار‌های سفارت آمریکا تطمیع شده‌اند، تصریح کرده است: مقاومت یکپارچه علیه اشغالگران دیگر تحمل نظرات شاذ شما بزدلان را ندارد و باید زبان‌های‌تان بسته شود تا مقاومت پروژه قانونی خود در اخراج نظامیان آمریکایی و خارجی را از این سرزمین به پایان برساند.

جنگنده‌های آمریکا امروز در اقدامی تجاوزکارانه پایگاه‌های پلیس عراق، ارتش و نیرو‌های مردمی این کشور (الحشد الشعبی) و فرودگاه در حال ساخت کربلا را هدف حمله قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار