قطار مسافربری زاهدان - تهران ضدعفونی شد

مدیرهماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: قطار زاهدان - تهران به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با هدف ایجاد سفری همراه با سلامتی برای مسافران ضد عفونی شد.

داوود شاقوزایی مدیرهماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهار داشت: حفظ سلامت شهروندان یکی از الویت‌های مهم شهرداری زاهدان است که در همین راستا جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به کار ضد عفونی کردن اماکن مستعد می‌پردازد.

او افزود: این اقدام توسط تیم‌های مجهز نیرو‌های شرکت خدماتی طرف قرارداد شهرداری و با نظارت مستقیم سازمان پسماند و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری زاهدان صورت گرفت.

مدیرهماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: شکست کرونا مستلزم همکاری همه مردم است بنابراین مردم از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

او بیان کرد: حفظ سلامت شهری امروز یک اولویت و وظیفه همگانی است که باید همه دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌های دولتی و خصوصی و از همه مهمتر شهروندان در این زمینه تلاش کنند.

شاقورزایی ادامه داد: شهرداری زاهدان براساس وظایف و ماموریت‌هایی که برایش تعریف شده برنامه‌های مختلف را در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اندیشیده و در حال اجرا دارد.

او افزود: پس از اعلام ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان بلافاصله اولین جلسه فوق العاده ستاد هماهنگی و مدیریت بحران شهرداری زاهدان به ریاست شهردار تشکیل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار