مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد:

مشتریان تا حد امکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی بپرهیزند

مجید صدری گفت: استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در این دوران ضروری است.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح لزوم استفاده مشتریان از درگاه‌های غیرحضوری به منظور کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا در حال حاضر اظهار داشت: درگاه‌های ارائه خدمات غیر حضوری مخابرات، نقشی مهم در عدم انتشار بیماری در سطح جامعه ایفا می‌کنند و مشتریان لازم است با استفاده از این درگاه ها، نقش و مسئولیت اجتماعی خود را در عدم شیوع این بیماری ایفا کرده و حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری کنند.

صدری افزود: با توسعه درگاه‌های غیر حضوری و ارتباط با مشتریان از جمله مخابرات من، سامانه ۲۰۰۰ و کددستوری ستاره ۲۰۲۰ مربع با ارائه تمام خدمات ممکن، از تردد‌های غیر ضروری شهروندان و مشتریان به منظور دریافت خدمات، پیشگیری کرده و نقشی مهم در عدم انتشار بیماری کرونا در سطح جامعه ایفا می‌کنند.


بیشتر بخوانید: مشکل قطعی اینترنت در شبکه مخابرات وجود ندارد


او ادامه داد: هم اکنون در تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت، دیتا و ... نیاز مشتریان به مراجعه حضوری به شدت کاهش یافته است که می‌تواند نقش مهمی در کاهش تردد و ابتلا به ویروس کرونا داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت در پرداخت و تحقق ارتباطی فراگیر اعلام کرد: در چنین موارد بحرانی همانند انتشار بیماری ویروسی کرونا، با استقبال گسترده مشتریان از این پرداخت‌ها، سلامت جامعه و مشتریان تضمین شده و احتمال ابتلا به بیماری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.