بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ اسفند ماه ۹۸؛

بازداشت مامور قلابی/کشف مواد محترقه غیرمجاز / شناسایی محموله قاچاق کالا

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز( سه شنبه ۲۷ اسفند ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بازداشت مامور قلابی در لاهیجان

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور ، فرمانده انتظامی لاهیجان امروز گفت: ماموران این نیرو، مردی ۳۳ ساله اهل لاهیجان را که با معرفی خود به عنوان مامور یکی از ارگان‌های نظامی با وعده اشتغال از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در شهر لاهیجان شناسایی کردند.

او، با بیان اینکه این کلاهبردار در حال فرار از منزلش دستگیر شد افزود: متهم پس از دستگیری، به کلاهبرداری از ۵ نفر به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت: در بازرسی از خانه متهم، لباس فرم یکی از ارگان‌های نظامی، کارت شناسایی جعلی، چراغ چشمک زن ال‌ای‌دی، مُهر جعلی یک شرکت و تعداد زیادی قرارداد جعلی اشتغال به کار افراد کشف شد.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور،  با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر شاکیان این متهم ادامه دارد از شهروندان خواست با اطمینان از صحت ادعای افراد، فریب وعده‌های دروغین کلاهبرداران را نخورند.

کشف مواد محترقه غیرمجاز در شفت

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی شهرستان شفت گفت: ۲ هزار و ۴۰۳ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

او افزود: این تعداد مواد محترقه از مخفیگاه فردی ۴۴ ساله در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت، ارزش مواد محترقه کشف شده را ۲۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده است.

شناسایی محموله قاچاق کالا در رشت

سرهنگ علی صداقت، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان از کشف ۳۰۳ عدد پلوپز خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر رشت خبر داد.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع اقلام قاچاق، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گیلان، با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس ماموران صحت موضوع محرز شد، گفت: ماموران خودرو نیسان حامل اقلام قاچاق را در شهر رشت متوقف و ۲ متهم ۳۵ و ۳۴ ساله را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ صداقت افزود: در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۳۰۳ عدد پلوپز خارجی قاچاق کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

او با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.