دعوت از مردم برای همکاری در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار در پیام مشترکی از مردم دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات این طرح، زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در استان و احمد حسین زادگان استاندار مازندران در پیامی از آحاد مردم شریف استان دعوت کردند تا با رعایت همه جزییات این طرح و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند.
متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف مازندران!

از زمان انتشار ویروس منحوس کرونا؛ بحمدلله اقدامات لازم، بموقع و ضروری به منظور مقابله با آن صورت گرفت و فعالیت‌های بسیاری بصورت شبانه روزی در حوزه‌های پیشگیری، مقابله و درمان بیماران از سوی اقشار مختلف خاصه، مجاهدان خط مقدم و مدافعان سلامت، اعم از پزشکان، پرستاران و کادر و پرسنل خدوم بهداشت و درمان و نیز نیرو‌های همیشه در صحنه‌ی جهادی و جوانان مومن انقلابی بعمل آمد.
 
اینک؛ طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف تشدید قطع زنجیره‌ی انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف تردد‌های غیر ضروری در سطح کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از بامداد جمعه هشتم تا ۱۵ فروردین ماه در کشور اجرا می‌شود که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

بدین وسیله از مردم فهیم، آگاه و بافرهنگ مازندران انتظار داریم تا با رعایت همه جزییات طرح و استمرار ماندن در خانه، ضمن یاری کردن کادر درمانی کشور که روز‌های بسیار سختی را برای نجات جان هموطنان می‌گذرانند، کمک نمایند تا بزودی شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس و کنترل کامل آن باشیم، ان شاء الله تعالی.

بدیهی است این برنامه صرفا در جهت حمایت و پشتیبانی و صیانت از جان هموطنان و هم استانی‌های عزیز اعمال و اجرا می‌شود و توقع می‌رود؛ همگان، به عنوان یک تکلیف و وظیفه اخلاقی، اجتماعی و انسانی برای مراقبت از جان خود و عزیزانمان رعایت کنیم.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.