زالی مطرح کرد؛

ثبت برگ زرین مسئولیت‌پذیری اجتماعی مردم تهران

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران گفت: مردم امروز حجت را بر مسئولان تمام کرده و برگ زرینی در زمینه مسئولیت‌پذیری اجتماعی به ثبت رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران در اخبار شبکه ۵ اظهار کرد: امروز یک حماسه بزرگ مدنی در سطح شهر تهران رقم خورده و یک برگ زرین دیگری در زمینه مسئولیت پذیری اجتماعی مردم استان تهران به ثبت رسیده است؛ همچنین امروز با کار خوب مردم تهران حجت را بر مسئولان تمام کردند و منتظر تصمیمات علمی، کارشناسانه و قاطع مسئولان هستند.

او ادامه داد: مردم منتظر تصمیمات راهبردی مبنی بر استفاده از نظرات کارشناسان حوزه سلامت هستند و یکی از این آثار مدیریت درست در تقابل با اپیدمی شیوع بیماری است؛ زیرا دیگر با یک نگاه تسامح و سهل انگارانه نمی‌توان کار‌های خوبی را انجام داد و آرایش اقدامات باید بر اساس تصمیم‌های درست و عالمانه باشد.

زالی با اشاره به اینکه امروزه برخی از جان بر کفان در حوزه سلامت در راه مقابله با کرونا و مراقبت از بیماران به شهادت رسیدند و مردم هزینه‌های اقتصادی در چنین شرایطی متحمل شده اند، افزود: هرگونه خلل در تصمیمات عالمانه و نظرات کارشناسان همگی نتایج خوبی را به دست نمی‌آورد و ما باید از هرگونه شتابزدگی و تصمیم غیر عالمانه پرهیز کنیم، زیرا این گونه کار‌ها باعث شده در چنین شرایطی بار سنگینی برای ما ایجاد می‌کند.

او بیان کرد: طولانی شدن فرآیند تقابل با ویروس کرونا به مردم و به خصوص قشر کم برخوردار آسیب می‌زند و باید بسته‌های حمایتی ویژه برخی از کسب و کار‌ها و خرد کاسبی‌ها در چنین شرایط بحرانی در نظر گرفته شود. باید برنامه‌های مستمر را به خصوص برای قشر کم برخوردار داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمزه اسلامی
۲۱:۰۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
خانواده پنج نفری هستیم که فقط سه نفر جزء سهامداران سهام عدالت هستیم ودو تا از بچه هام که متولد سالهای ۹۰و۹۲ هستن اصلاً تا کنون هیچ ریالی به حساب واریز نشده.آیا الان نسبت به ثبت نام آنها میشه اقدام کرد؟ لطفا راهنمایی کنید.از قشر کارگری جامعه هستیم و جز بیمه درمانی.چیز دیگه ای نداریم.کارگر روز مزد.نه کارگاه یا کارخانه ای که پشتوانه ای داشته باشیم. با تشکر
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
اره مریضها رو از تهران فرستادید شمال و ....
پس اون صف ماشین ها از تهران به سمت شمال چی بود در روزهای اول....
الان دیدن پای جریمه در میانه کمتر هجوم می برن....