اعطای کارت اعتباری یک و ۲ میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر

استاندار کرمانشاه به ابلاغ بخشنامه معاون اول رییس جمهوری در خصوص اعطای کارت اعتباری یک و ۲ میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به ابلاغ بخشنامه معاون اول رییس جمهوری در خصوص اعطای کارت اعتباری یک و ۲ میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت : این کارت‌ها براساس دستورالعمل ابلاغی به افراد فاقد درآمد تعلق خواهد گرفت.

او از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی شرایط اصناف و شیوه فعالیت در صورت پایان یا تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت : همکاری بازاریان و اصناف در اجرای طرح بسیار مناسب بوده است.

او افزود: این کمیته با حضور معاون اقتصادی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی برای بررسی وضعیت کسب و کار‌ها تشکیل و پیشنهادات مصوب به ستاد ملی مدیریت کرونا ارایه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر ویژه از مردم، عوامل اجرایی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کادر بهداشت و درمان به عنوان ایثارگران ومدافعان سلامت گفت: روند اجرای این طرح استمرار دارد و برای حفظ سلامت مردم اقدامات سخت گیرانه انجام می‌شود.

بازوند گفت: برای حل مشکل افرادی که در طرح بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند، سریعتر اقدامات لازم باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شود.

استاندار کرمانشاه از مشارکت مردم و ارسال پیامک به سامانه اعلام شده برای ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تشکر کرد و گفت: حتماً از این ایده‌ها در فرآیند‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری برای مقابله با کرونا استفاده خواهیم کرد.

بازوند ضرورت توجه به وضعیت رسانه‌های چاپی را یادآور شد و گفت: با عنایت به چاپ نشدن نشریات مکتوب تا پایان طرح فاصله گذاری، در شورای اطلاع رسانی ساز و کار حمایتی برای ایجاد شرایط فعالیت الکترونیکی رسانه‌های استان فراهم خواهد شد.

او از نقش پررنگ و موثر رسانه‌های الکترونیکی و چاپی استان و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی در کنار تلاش‌های گسترده صدا و سیما، ضمن تسهیل فرآیند‌ها سبب جلوگیری از انتشار شایعات و پخش مطالب خلاف واقع شد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.