خط کشی ۷۰ کیلومتر از جاده‌های مازندران

با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد اجرای عملیات خط کشی در محور‌های مازندران به اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محسن یمینی رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اجرای عملیات خط کشی در محور‌های این استان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد در روز‌های اول امسال به طول ۷۰ کیلومتر به  اجرا در آمد.  

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محور‌های این استان در دستور کار خود قرار داد.

یمینی گفت: محور‌های هراز، اوجی آباد _ سرخرود، پنبه چوله ساری و محور قائمشهر، جویبار از جمله محور‌هایی بودند که عملیات خط کشی در آن‌ها به صورت امانی توسط این اداره کل به اجرا در آمد.

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران پاکسازی راه‌های استان به طول ۴۰۰ کیلومتر، ترمیم چراغ‌های چشمک زن به طول ۲۴ کیلومتر، ساماندهی تابلو‌های مسیرنما، خطرنما و جهت نما به طول ۴۰۰ کیلومتر  را از اقدامات ایمن سازی این اداره اعلام کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار