رییس شورای عالی بانک‌های دولتی:

مردم تخلف بانک‌ها در تعویق اقساط وام را گزارش دهند

حسین زاده گفت: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف در بانک‌ها، در همان روز از واحد‌های بازرسی درخواست پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا حسین زاده رییس شورای عالی بانک‌های دولتی در نشست خبری امروز خود با اشاره به وضع بانک‌های سراسر کشور پس از شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: با شیوع این ویروس بسیاری از دستگاه‌های دولتی تعطیل شدند، اما کلیه شعب شبکه بانکی در سراسر کشور به ارایه خدمات پرداختند.

او ادامه داد: علاوه بر خدمات حضوری، کلیه سامانه‌ها و شبکه‌های غیر حضوری بانک‌ها هم در این بازه زمانی به ارایه خدمت می‌پرداختند، اما مردم باید بدانند که بالای ۹۰ درصد کار‌های بانکی هم قابل اجراست.

حسین زاده با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم حتی الامکان به صورت حضوری به باتک‌ها مراجعه نکنند، گفت: تجمع در شعب بانک‌ها باعث گسترش این ویروس می‌شود چرا که اسکناس یکی از مهم‌ترین ناقل‌های کووید ۱۹ است و ۴۲ نفر از همکاران بانکی ما در این مدت به دلیل این ویروس جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۳ هزار نفر از کارکنان شبکه بانکی به دلیل ناقل بودن خود را در منازل قرنطینه کرده‌اند.


بیشتر بخوانید: سامانه ثبت شکایات مشتریان بانکی دارای تسهیلات قرض‌الحسنه 


رییس شورای عالی بانک‌های دولتی تصریح کرد: کسب و کار‌های زیادی پس از شیوع این ویروس متضرر شدند به همین منظور قرار بر این شد تا مدت زمان پرداخت برخی وام‌ها به مدت ۳ ماه به تعویق بیفتد و دارندگان وام‌های قرص الحسنه با دلیل پرداخت نکردن ۳ ماهه اقساط‌ خود مشمول جریمه نشوند.

او با اشاره به سلیقه‌ای برخورد کردن برخی بانک‌ها با این امر گفت: از همکاران انتطار می‌رود که مطابق آنچه که در مصوبه هیئت وزیران درباره حمایت از کسب و کار‌ها عمل کنند و در صورت بروز هر گونه تخلف مردم می‌توانند همان روز از واحد‌های بازرسی درخواست پیگیری را داشته باشند.

حسین زاده بیان کرد: باید به یکدیگر کمک کنیم تا این شرایط سپری شود چرا که علاوه بر کسب و کازهای مختلف، سیسنم بانکی هم متضرر شده چرا که در حال حاضر ورودی منابع بانک ها صفر شده است و منابع جدیدی وارد سیستم بانکی نمی شود که از قبل ان بتوانیم متناسب با واقعیت کمک های لازم را انجام دهیم.

رییس شورای عالی بانک های دولتی تصریح کرد: باید با همکاری یکدیگر از این سختی ها عبوز کنیم و به واحدهای تولیدی کمک کنیم چرا که زهبری هم امسال را سال جهش تولید نام گذاری کزده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
دولت امید و تدبیر
فقط امید الکی
دروغ میگن که اقساط کم نمیشه
دروغ میگن
شما از کرونا بد ترین صد رحمت به کرونا که جون همه رو نمیگیره ولی شما ها جون همه رو میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی وزیری 5209935329
۲۳:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام فقط یک کلام با روحیه و احساسات این مردم ایران زمین و وطن دوست بازی نکنید ای دولتمردان جمهوری اسلامی که همگی شیعه هستیم و شهید دادیم برای یک وجب از خاک این بهشت دوستت دارم ای ایران سرافراز
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی وزیری
۲۳:۱۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام بانک کشاورزی 2866 شعبه رضوان شهرستان شاهرود میامی استان سمنان اقساط می گیرند کسی جواب نمیده
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا فداکار
۲۲:۲۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
بانگ انصار وام گرفتم ازم کم کردن مبلغ دویست هزار تومان من واقعا بیکارم
Germany
فضل اله محمدی
۱۲:۱۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
چه وامهای شامل این موضوع نمی شوند
Iran (Islamic Republic of)
حسن پورسه
۱۱:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
ایا دستور عمل کسر نشودن قسط وام شامل بازنشستگان تعمین اجتماعی در با نک رفا ع هم می شود واگر هست پس چرا کسر می کنند لطفا جواب دهید
آخرین اخبار