رندر‌های رسمی اوپو Reno Ace 2 در فضای مجازی

رندر‌های رسمی گوشی بالارده اوپو، Reno Ace 2 برای اولین بار در فضای مجازی منتشر شد.

رندر‌های رسمی اوپو Reno Ace 2 در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود جدیدترین گوشی بالارده اوپو با نام Reno Ace 2 در تاریخ ۱۳ آوریل به صورت رسمی رونمایی شود و با وجود مدارک منتشر شده از این شرکت در TENAA، مشخصات تقریبی این گوشی را می‌دانیم و انتظارات خود از گوشی را در همان حد قرار داده‌ایم. بر اساس اطلاعات فاش شده، Reno Ace 2 مانند نسخه قبلی خود، Reno Ace از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی Seper VOOC 2.0 پشتیبانی خواهد کرد، اما این بار یک فناوری جالب و هیجان‌انگیز هم به آن اضافه شده است. باطری این دستگاه هوشمند قادر خواهد بود از فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۴۰ واتی هم پشتیبانی کند.


بیشتر بخوانید: جدیدترین اطلاعات صفحه نمایش Oppo Find X2 فاش شد


اوپو Reno Ace 2 به تازگی در لیست فروش سایت خرده‌فروشی JD.com قرار گرفته است و علاوه بر این که رندر‌های رسمی این گوشی را به نمایش گذاشته، نشان می‌دهد که این گوشی حداقل در دو تنوع رنگی و سه مدل حافظه رونمایی خواهد شد. در ادامه می‌توانید رندر‌های رسمی منتشر شده از Reno Ace 2 را مشاهده کنید.

رندر‌های رسمی اوپو Reno Ace 2 در فضای مجازی

مشخصات فاش شده Reno Ace 2

بر اساس اطلاعاتی که از جدیدترین گوشی اوپو، Reno Ace 2 فاش شده است، این گوشی قرار است با چیپست پردازنده Snapdragon ۸۶۵ همراه با مودم ۵G تولید شود. این گوشی هوشمند با سه مدل حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایتی، ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی تولید شده و روانه بازار خواهند شد. هنوز هیچ خبر رسمی درباره این دوربین Reno Ace 2 منتشر نشده، اما بر اساس فهرست TENAA، این گوشی یک دوربین چهارگانه دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است و در کنار لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. دو لنز دیگر این گوشی حسگر عمق و حسگر ماکروی این دوربین هستند.

رندر‌های رسمی اوپو Reno Ace 2 در فضای مجازی

بزرگترین اطلاعاتی که هنوز درباره Reno Ace 2 منتشر نشده، قیمت و زمان عرضه آن به بازار است. قیمت نسخه پیشین این گوشی از ۴۲۲ دلار آغاز می‌شد و در نهایت به ۵۳۴ دلار می‌رسید، اما تنها برای بازار چین عرضه شد که به نظر می‌رسد این دفعه به صورت جهانی هم عرضه شود. در هر صورت باید منتظر ماند تا شرکت اوپو در تاریخ ۱۳ آوریل گوشی جدید خود را معرفی کند و همه‌چیز را درباره آن مشخص کند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.