توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته تبرکات‌مهدوی میان‌مردم

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه گفت: همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام زمان (عج)، تعداد ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی تحت عنوان "تبرکات مهدوی" از محل عواید موقوفات استان و از سوی مراکز افق بقاع متبرکه میان مردم استان توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۲۰۰ بسته تبرکات‌مهدوی میان‌مردمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت الاسلام  محمد صالحی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن تجمعات در کشور و تعطیلی موقت بقاع متبرکه، برنامه جشن نیمه شعبان در قالب طرح نسیم انتظار از سوی سازمان اوقاف به استان ها ابلاغ شد.

او افزود: یکی از برنامه های این طرح، راه اندازی ۳۱۳ کاروان جشن و شادی در سراسر کشور است که ۸ کاروان نیز در استان با اجرای برنامه های مولودی خوانی و نورافشانی به راه افتاد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اهداء بسته های بهداشتی ومعیشتی تحت عنوان تبرکات معنوی را از دیگر برنامه های این طرح دانست و اظهار داشت: همچنین توزیع ۱۲۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در برخی شهرستان های استان از محل عواید موقوفات و توسط مراکز افق بقاع متبرکه میان خانوارهای متضرر از بیماری کرونا در سالروز میلاد امام زمان(عج) صورت گرفت.

حجت الاسلام صالحی توزیع نان صلواتی از ۹ نانوایی شهرستان سرپل ذهاب میان مردم را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای اجرای طرح نسیم انتظار دانست.

او ادامه داد: همچنین بسته های تغذیه ای میان وعده میان کادر درمان بیمارستان های استان که درگیر بیماری کرونا هستند توزیع شده و ادامه دارد.

مدیرکل اوقاف استان ، ذبخ گوسفند در بقاع متبرکه مجری طرح و توزیع میان نیازمندان را یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در روز نیمه شعبان توسط این اداره کل و مراکز افق بقاع متبرکه از محل عواید موقوفات و بقاع متبرکه اعلام کرد.

حجت الاسلام صالحی در پایان قرائت دعای فرج و سلامتی امام زمان از بلندگوی بقاع متبرکه در شب نیمه شعبان، پخش دعای عهد، دعای توسل، زیارت آل یاسین، مناجات شعبانیه ، دعای هفتم صحیفه سجادیه را از بقاع متبرکه از برنامه های ویژه ماه شعبان دانست.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.