کشف ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق در سه شهر مازندران

ماموران نیروی انتظامی ۱۶ تن چوب جنگلی قاچاق را در شهر‌های آمل، کلاردشت و بابلسر کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای دستور قضائی مبنی بر اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و بازدید از کارخانه چوب بری‌های سطح حوزه استحفاظی، عوامل گشت این شهرستان در معیت عوامل منابع طبیعی به چوب بری‌ها چند نقطه از شهرستان سرکشی کردند.

او افزود: طی گشت زنی‌های تلفیقی ماموران موفق شدند، مقدار ۱۰ تن انواع چوب آلات جنگلی قاچاق (توسکا-افرا- ممرز) را در کارخانه چوب بری کشف کنند.

سرهنگ آزادی گفت: در این راستا متهم به قاچاق چوب دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کشف ۵ تن و نیم چوب قاچاق چوب در کلاردشت

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان در حال حمل چوب مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی، ادامه داد: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف چوب جنگلی قاچاق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر، گفت: ماموران انتظامی بخش بهنمیر این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی ۲ نف ر را که در حال قطع درختان جنگلی بودند، مشاهده و در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری آنان شدند.

او از کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق از خودروی متهمان خبر داد و افزود: خودروی موردنظر نیز توقیف و متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.