اعطای ۶۰۰بسته حمایتی و ۶۰میلیون تومان پول به مددجویان ضایعه نخاعی و بیماران خاص

فرماندار ثلاث باباجانی از اعطای ۶۰۰بسته حمایتی و ۶۰میلیون تومان پول به مددجویان ضایعه نخاعی و بیماران خاص در این شهرستان خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ستاد ساماندهی مشارکت‌های مردمی به ریاست فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی و با حضور دستگاه‌های حمایتی، NGO‌ها، انجمن‌ها و موسسات در سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.

شکری فرماندار شهرستان از همراهی و همدلی در اجرای طرح‌های فاصله گذاری اجتماعی گفت : کمک به اقشار آسیب پذیر وظیفه همه است چرا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هم برای کمک به آسیب دیده‌ها تاکید نموده اند و برای هم گرایی و مشارکت گسترده مردم می‌طلبد تمامی مسئولین و خیرین پای کار بیایند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود: باکمک هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بهزیستی بیش از ۶۰۰بسته حمایتی و ۶۰میلیون تومان از طریق استانداری به ۶۰خانوار ضایعه نخاعی و بیماری‌های خاص تعلق گرفته است.

او گفت: تمام دستگاه‌ها و انجمن‌ها کمک‌های خود را مدیریت شده و بصورت مشارکتی انجام دهند و طوری برنامه ریزی شود که تمام اقشار آسیب پذیر از بسته‌های حمایتی غذایی برخوردار شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.