نظارت ۱۵۰ بازرس بهداشت استان مرکزی بر فاصله گذاری هوشمند

۱۵۰ بازرس بهداشت محیط حرفه‌ای بر طرح فاصله گذاری هوشمند واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

نظارت ۱۵۰ بازرس بهداشت استان مرکزی بر فاصله گذاری هوشمندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در راستای طرح فاصله گذاری هوشمند در گام دوم مبارزه با ویروس کرونا بازرسی ویژه بهداشتی همزمان در استان مرکزی اجرا شد.

این طرح با همکاری بازرسین اتاق اصناف، دامپزشکی، قوه قضائیه و سمن‌ها انجام و بازرسی‌ها بصورت مستمر ادامه داردو ۱۵۰ بازرس بهداشت محیط حرفه‌ای در قالب ۵۰ اکیپ بر واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

نظری رئیس مرکز بهداشت استان مرکزی در حاشیه آغاز این طرح در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و همکاری مردم و اصناف را در اجرای این طرح مهم خواند و گفت: اگر مردم موارد بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را رعایت نکنند شاهد پیک دوم کووید ۱۹ در استان خواهیم بود.

نظری به اقدامات انجام شده از زمان شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی اشاره کرد و افزود: انجام ۳۱ هزار مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آموزش ۳۹ هزار از متصدیان، توزیع ۱۸ هزار پوستر آموزشی، برگزاری ۴۴۰ جلسه آموزشی، ۴۴۰ مورد بازرسی از اماکن عرضه قلیان و پلمپ ۳۷ مورد، گندزدایی بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب از سطح استان از جمله اقدامات انجام شده در ۲ ماهه گذشته بوده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.