جمشیدی: فاصله گذاری اجتماعی را می‌توانیم در گلف اجرا کنیم

دبیر فدراسیون گلف گفت: خاصیت ورزش گلف به گونه‌ای است که می‌توان آن را به صورت انفرادی و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار کرد.

جمشیدی: فاصله گذاری اجتماعی را می‌توانیم در گلف اجرا کنیم

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات گلف به خاطر شیوع ویروس کرونا و همگام با تصمیمات ورزشی کشور لغو شده است. ما تابع قوانین هستیم، اما این رشته ورزشی به خاطر خاصیت ذاتی خود می‌تواند به صورت انفرادی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود. زمین‌های گلف هم از مساحت مناسبی برخوردار هستند.

او تصریح کرد: پویش ورزش در خانه را در ایام نوروز و تعطیلات در سه فاز به اجرا در آوردیم و هنوز ادامه دارد. یک فاز آن مربوط به بازیکنان تیم ملی می‌شود. خوشبختانه بیش از ۲۰۰ ویدیو از تمرینات بازیکنان برای ما ارسال شد و در این زمینه جزو پنج فدراسیون اول هستیم.

جمشیدی افزود: ما سوپر لیگ سال ۹۸ را به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کردیم و مسابقات قهرمانی کشور هم به نتیجه نرسید. همچنین اردو‌های تیم ملی گلف و مینی گلف ما برگزار نشد و بخش اعظمی از برنامه‌های ما به تعویق افتاد. منتظریم تا شرایط مساعدتر شود. انشاالله رنجیره کرونا هرچه زودتر با رعایت موارد بهداشتی قطع شود تا بار دیگر به شرایط عادی بازگردیم.


بیشتر بخوانید: دبیر فدراسیون گلف: اولویت گلف زیرساخت و استعدادیابی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار