کلوچه های خوش طعم اما در بسته بندی سلفونی

مسؤل واحد تولید کیک و کلوچه کیانسه گفت: با توجه به نبود بودجه برای تامین دستگاه بسته بندی تکی تولیدات را به صورت سلفونی بسته بندی می‌کنیم.

 اکبری بهدان مسول واحد تولیدی کیک و کلوچه کیانسه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در سال ۸۳ پس از اخذ مجوز‌های بهداشتی با ۲۵ میلیون تومان سرمایه اولیه ، تولید  کیک و کلوچه را شروع کردیم.

 او با اشاره به اینکه در حال حاضر با ۶ نیروی کار در واحد تولیدی فعالیت می کنند افزود: روزانه  ۱۵۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم، محصولات خبازی از قبیل: زنجبیل سنتی، کیک، شیرینی، شیرینی سنتی تولید می شود.

 اکبری بهدان با اشاره به اینکه میزان تولید هر کدام از محصولات وابسته به فصل است ادامه داد: در فصول پاییز و زمستان میزان تولید کیک و در فصول بهار و تابستان میزان تولید زنجبیل افزایش می یابد.

مسؤل واحد تولید کیک و کلوچه کیانسه گفت: محصولات تولیدی در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، مود، اسدیه و بیرجند توزیع می شود.

اکبری بهدان  گفت: به دلیل نبود بودجه و سرمایه  امکان  بسته بندی شکیل  و زیبا نیست و مجبوریم محصولات مان را با سلفون بسته بندی کنیم.

او با اشاره به اینکه برای تهیه دستگاه بسته بندی به ۷۰ میلیون تومان بودجه نیازمندیم ادامه داد: در صورت وجود سرمایه امکان افزایش تولید در واحد تولیدی فراهم می شود.

انتهای پیام /  ط ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار