ثبت بیش از ۱۶۵ هزار تماس با سامانه گویای ۱۴۱

بیش از ۱۶۵ هزار تماس مردمی با سامانه گویا ۱۴۱ از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مازندران ثبت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران، گفت: بیش از ۱۶۵ هزار تماس مردمی با سامانه گویا ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های در مازندران از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی (هفتم فروردین ماه امسال) تا به امروز در استان ثبت شد.

او افزود: سامانه ۱۴۱ در ایام کرونایی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای خدمات به کاربران جاده ای، به صورت شبانه‌روزی به رفع نیاز‌های اطلاعاتی وضعیت ترافیک جاده‌ها و شرایط جوی آن‌ها پرداخته است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: همچنین در این مدت، بیشترین درخواست اطلاعات در حوزه امکان تردد بین استانی (ورود به استان مازندران از استان‌های مجاور و یا بالعکس) و امکان تردد بین شهری بوده است.

هاشمی افزود: افزون بر این آمار همکاران شیفت سالن مانیتورینگ اداره مدیریت راه‌ها تمام وقت و بدون تعطیلی پاسخگوی تماس کاربران جاده‌ای با شماره مستقیم ۳۳۳۲۲۳۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ بوده و ضمن ارائه اطلاعات لازم در صورت لزوم جهت امداد رسانی از طریق اعزام گشت‌های راهداری و یا هماهنگی لازم با سایر نهاد‌های خدمت رسان در جاده مثل پلیس راه و هلال احمر و اقدام کردند.

نرم افزار نسخه اندروید سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های کشور از طریق پایگاه الکترونیک ۱۴۱.ir نیز دردسترس هموطنان است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار