فرمانده یگان ویژه هرمزگان:

محرومیت زدایی هدف برگزاری اردو‌های جهادی

فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان گفت: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی محرومیت زدایی و تلاش برای آبادانی نقاط دور افتاده کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ ابوالفضل فقیهی، فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان گفت: هدف از برگزاری اردو‌های جهادی محرومیت زدایی و تلاش برای آبادانی نقاط دور افتاده کشور است.

سرهنگ فقیهی در حاشیه مراسم افتتاحیه یکی از پروژه‌های اردو‌های جهادی یگان ویژه استان هرمزگان، افزود: سازندگی در قالب حرکت‌های جهادی یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است که امروز کارکنان یگان ویژه هم یکی از پرچم داران این فعالیت در جهت رفع محرومیت از چهره کشور هستند.

او با اشاره به اهمیت اردو‌های جهادی به عنوان یک فعالیت ارزشمند برای ترویج فرهنگ محرومیت زدایی و خود سازی جوانان، گفت: اردو‌های جهادی مجموعه‌ای از سخت کوشی وخود جوشی جوانان است.

سرهنگ فقیهی افزود: اردو‌های جهادی به عنوان یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی مورد تاکید امام و رهبری بوده و مسئولان باید برای گسترش این فرهنگ تلاش کنند.

فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان گفت: اردو‌های جهادی مقدمه‌ای بر سبک زندگی جهادی و تعمیق و گسترش روحیه جهادی است که به آبادانی، رشد و محرومیت زدایی از چهره نقاط محروم کشور کمک می‌کند.

سرهنگ فقیهی با بیان اینکه اردو‌های جهادی دیگر برای کارکنان یگان ویژه غریبه نیست و به یک نام آشنا تبدیل شده است، افزود: کارکنان نیک اندیش یگان ویژه در راستای امید بخشی، ایجاد نشاط و روحیه در مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهر‌ها بسیار پرتلاش هستند.

او با اشاره به اینکه خود سازی وتقویت روحیه انقلابی ومعنوی، مهمترین اثر شرکت در اردو‌های جهادی است، گفت: ثمره ارزشمند مردم یاری، کسب اعتماد و جلب رضایت مردم ودستیابی به احساس امنیت روانی در سطح جامعه است که در سایه شناخت مناسب مقوله مشارکت دهی مردم متجلی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.