مشارکت نیرو‌های یگان ویژه در ضدعفونی شهر بندرعباس

فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابرعمومی شهر بندرعباس با مشارکت نیرو‌های یگان ویژه و با همکاری سایرنهاد‌ها در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، ابوالفضل فقیهی، فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابرعمومی شهر بندرعباس با مشارکت نیرو‌های یگان ویژه و با همکاری سایرنهاد‌ها در حال انجام است.

سرهنگ فقیهی افزود: این یگان در امر خدمت رسانی به مردم درآمادگی کامل به سر می‌برد و با توجه به وظیفه ذاتی و سازمانی با همه توان و امکانات موجود در کنار تلاشگران و مدافعان سلامت جامعه و دیگر ارگان‌های خدماتی حضورخواهیم داشت.

او گفت: یگان ویژه یک نیروی انقلابی، مردمی، جهادی و از جنس مردم و در کنار مردم است و این مایه افتخار و خرسندی است که نیرو‌های ما به صورت خودجوش در کمک به هم نوعان خود شرکت کرده واجازه ندادند مردم در چنین مواقعی احساس ترس و وحشت داشته باشند.

فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی اماکن، تجهیزات و همچنین وسایل نقلیه سازمانی و عمومی افزود: مسئله بهداشت باید از تمام جوانب مد نظر باشد و نباید در این خصوص تک بعدی کار کرد چرا که موضوع بهداشت روانی، بهداشت محیطی و بهداشت فردی باید پیگیری شود.

سرهنگ فقیهی، سلامتی را مهمترین سرمایه هر انسان و نعمتی غیر جایگزین دانست، گفت:رعایت نکات بهداشت فردی و توجه به هشدار‌های پیشگیرانه کادر‌های درمانی و پزشکان مهمترین رکن اصلی سلامت جامعه است و کارکنان باید هشدار‌های پیشگیرانه را در این خصوص به خانواده‌ها و اطرافیان خود اطلاع رسانی کنند.

مشارکت نیرو‌های یگان ویژه در ضدعفونی شهر بندرعباس

مشارکت نیرو‌های یگان ویژه در ضدعفونی شهر بندرعباس

مشارکت نیرو‌های یگان ویژه در ضدعفونی شهر بندرعباس

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.