در بسته حوادث ۵ اردیبهشت ۹۹ بخوانید؛

دستبند ماموران کلانتری ۱۱ بر دستان سارقان حرفه‌ای

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۵ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستان سارقان حرفه‌ای بسته شد

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندرماهشهر گفت: درپی وقوع چندفقره سرقت موتورسیکلت و موبایل، در سطح شهرستان موضوع در دستورکار نیروهای پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأمورین کلانتری ۱۱، بااقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های تخصصی، مخفیگاه تعداد ۲ نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی وپس از اخذ حکم قضایی آنان را در مخفیگاه خود دستگیر نمودند.

سرهنگ پاپی بیان داشت: درتحقیقات بعمل آمده، تاکنون سارقان دستگیرشده به ۴ فقره سرقت اعتراف، مقادیری اموال مسروقه شامل: ۱دستگاه موتورسیکلت و یک عدد موبایل) و مقدار ۹۵ گرم مواد مخدر از نوع هروئین از آنان کشف وضبط، صحنه‌های سرقت باحضور مالباختگان ومتهمین بازسازی، تلاش جهت دستگیری مالخران، ادامه دارد.

کشف بیش از ۴۳ کیلو گرم مواد مخدر در بهبهان

سردار سید محمد صالحی جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با تحقیقات تخصصی و تجدید اقدامات انتظامی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۶ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۲۶ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ صالحی بیان داشت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد.

پایان کار سارق اماکن خصوصی در دزفول  

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در برخی نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند و متهم در تحقیقات صورت گرفته پلیس به ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

گراوندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.