۳ هزار پرونده در پزشکی قانونی گناوه بررسی شد

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه بیان کرد: پارسال نزدیک به سه هزار پرونده در پزشکی قانونی این شهرستان بررسی شد.

۳ هزار پرونده در پزشک قانونی گناوه بررسی شداسما امیریان رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: پارسال نزدیک به سه هزار پرونده ورودی داشتیم که کار کارشناسی علمی و منطبق بر قانون بر روی این پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن برای کمک به مراجع قانونی به‌منظور اجرای بهتر عدالت انجام گرفت.

او افزود: به‌طور کلی آمار مراجعان در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ افزایش یافته بود.

رئیس پزشک قانونی شهرستان گناوه با بیان این‌که معاینات تخصصی‌تر در مرکز استان انجام می‌گیرد، ادامه داد: به علت نبود سالن تشریح و نیروی متخصص تعدادی از معاینات خاص در خصوص فوتی‌ها و مراجعان در مرکز استان انجام می‌گیرد.

امیریان گفت: مهم‌‌ترین پرونده‌ها در خصوص ضرب و جرح، تصادفات، سقط جنین و تعیین علت فوت بود.

او گفت: ما تنها مرکز پزشک قانونی در شمال استان هستیم که با حداقل نیروی انسانی توفیق ارائه خدمت به مردم شهرستان‌های شمالی و حومه را داریم.

رئیس پزشکی قانونی شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی و تامین نیروی انسانی، بیان کرد: تکمیل و تجهیز ساختمان پزشکی قانونی گناوه و تامین نیروی انسانی از نیازهای واقعی و مهم جهت خدمت‌رسانی به مردم این منطقه است.

امیریان افزود: عملیات ساخت‌وساز ساختمان پزشکی قانونی گناوه از سال ۹۷ با بودجه ملی شروع شده و اکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت دارد.

او ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان شهرستان و استان و با تامین منابع مالی این ساختمان زودتر به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.