آغاز رزمایش کمک مومنانه سپاه عشایر در فارس/ توزیع هزار بسته مواد غذایی

فرمانده سپاه عشایر فارس گفت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع یک هزار بسته معیشتی از سوی سپاه عشایر امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار عیسی افسری ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: سپاه عشایر استان فارس در راستای کمک به اقشار نیازمند و در راستای عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب وارد عمل شدند و بسته های معیشتی را برای کمک به نیازمندان عشایر کوچ رو تدارک دیدند.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس اظهار کرد: رزمایش کمک مومنانه سپاه عشایر در دو مرحله برگزار که در مرحله نخست یک‌هزار بسته معیشتی توزیع شد.

او افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان و در مرحله دوم تعداد یکهزار بسته دیگر نیز تهیه و بین خانوار‌های کم برخوردار توزیع خواهد شد.

سرهنگ افسری ادامه داد: ارزش بسته‌های تهیه شده بیش از ۲۰۰ هزار تومان بوده که با استفاده از ظرفیت خیران جمع‌آوری شده است.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس اظهار داشت: بسته‌های معیشتی برای هر خانوار شامل مواد پروتئینی از جمله گوشت، روغن، برنج، خرما، رب گوجه، ماکارانی و برخی کالا‌های دیگر است.

او تاکید کرد: کمک به اقشار مختلف مردم و خدمت رسانی به جامعه همواره از اولویت‌های سپاه عشایر است که در این راستا نیز در حد امکانات خود، مشغول خدمت رسانی به مردم هستیم.

به گفته افسری، بسیجیان عشایر و گروه‌های جهادی اقدام به راه اندازی چهار کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف کردند که تمام محصولات این کارگاه ها، به صورت رایگان میان عشایر توزیع شده است.

او گفت: تا کنون ۵۰ هزار اقلام بهداشتی اعم از ماسک و دستکش بین عشایران تولید و توزیع شده است.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس در پایان، گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلای عشایر کوچ‌رو به ویروس کووید۱۹ گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.