بسته اخبار حوادث امروز ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارق خودرو در ساری/دستگیری معتادان متجاهر در عباس آباد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق خودرو با ۸ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان در خصوص سرقت قطعات خودروی وی در یکی از خیابان‌های ساری تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری‌های ۱۵ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان نیز بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در هفته گذشته اعتراف و یک دستگاه خورو مزدا دو کابین سرقتی از نامبرده کشف و ضبط گردید.

دستگیری سارق قطعات داخلی خودرو در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت امال و قطعات داخل خودرو‌ها در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.



دستگیری ۱۰ معتادان متجاهر در عباس آباد



سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان چالوس به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، ۱۰ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد معرفی شدند.
 

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.