بسته اخبار حوادث امروز ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در میاندورود/دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در فریدونکنار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۳ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان میاندورود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از پلیس آگاهی، کلانتری و یگان امداد این شهرستان ۲ متهم به سرقت را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت در این شهرستان اقرار کردند، که در ادامه این عملیان اموال مسروقه از آنان کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۷ کیلوگرم مواد مخدر در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت ۳ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با ۲ خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف ۷ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق و اماکن خصوصی و به منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باهدف مقابله باسرقت در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و سیم برق در این شهرستان اقرار کردند.

دستگیری ۲ سارق ساختمان‌های نیمه کاره در بهشهر

سرهنگ مهدی تقی زاده فر جانشین انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در وقوع سرقت‌های صورت گرفته از ساختمان‌های نیمه کاره در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده فرگفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۶ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.