بسته اخبار حوادث امروز ۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹؛

دستگیری ۳ متهم سرقت سیم برق در بابلسر/کشف ۶۴ فقره سرقت در نکا

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۲ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۶۴ فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت نا امن کردن محیط برای سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان با بسیج امکانات و نیرو‌ها در سطح شهرستان نکا برگزار شد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۶۷ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ زارع گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶۴ فقره سرقت اماکن، منزل، اموال و قطعات خودرو و  در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: کشف ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و ۱۷۵۲ نخ سیگار قاچاق از دیگر موفقیت‌های پلیس در اجرای طرح مذکور بوده است.

کشف ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی با تقویت گشت‌های انتظامی ۲ سارق سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهمان در بازجویی‌ها به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق از معابر شهر بابلسر اعتراف کردند که در همین خصوص مالخر دستگیر و اموال سرقتی از وی کشف شد.

او افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ مهدی تقی زاده فر جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

سرهنگ تقی زاده فر گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند.

اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در راستای مقابله بااخلال گران نظم و امنیت و برخورد قانونی با مزاحمین نوامیس مردم طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف درسطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او از توقیف ۲۵ موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و افزود: فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر با افرادی که بخواهند با نیات مجرمانه به آرامش شهروندان عزیز خدشه وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کشف ۳ کیلوگرم موادمخدر در سوادکوه

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ پل سفید حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودرو سواری با ۲ سرنشین مظنون شدند.

او افزود ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی، از کشف ۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.