توزیع ۳۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین خانواده ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی از توزیع ۳۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین خانواده ایثارگران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: سه‌هزار و ۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی بین جامعه ایثارگران با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.

فعالافزود: این بسته‌ها شامل ماسک، محلول ضدعفونی‌کننده و دستکش یکبار مصرف بوده است.

او اضافه کرد: این اقلام به درب منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران برده و تحویل آن‌ها داده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی اظهار کرد: از جمله جامعه هدف توزیع این اقلام، جانبازان شیمیایی سردشت بوده که توجه بسیار زیادی برای تهیه اقلام پیشگیرانه مورد نیاز آنان صورت گرفته است.

فعال ادامه داد: علاوه بر توزیع اقلام بهداشتی، ارتباط تلفنی با جامعه هدف توسط همکاران بهداشت و درمان و نیز پزشکان پایش سلامت و همچنین ارسال مستمر پیامک‌های بهداشتی، مراقبتی و پیشگیری از جمله اقدامات دیگر این اداره کل در این راستا بوده است.

او بیان کرد: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری، نیازمند ایثار اجتماعی، همدلی و مسوولیت اجتماعی برای مقابله با این بیماری و حمایت از جانبازان و ایثارگران دارای آسیب‌های ریوی ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.

فعال گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا، باید همه اقشار از جمله جامعه ایثارگران نکات و مسایل بهداشتی را رعایت کنند تا با عنایت خداوند متعال این بیماری را شکست دهیم.

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.