معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد؛

کسب دو سهمیه المپیک توسط قهرمانان استان ایلام

معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت:کسب دو سهمیه المپیک در سال ۹۸دستاورد تلاش قهرمانان استان در میادین ملی و بین المللی بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصرت اله کریمی معاون امور ورزش اداره ورزش و جوانان استان ایلام  با اشاره به کسب این افتخار آفرینی ورزشکاران استان در سال گذشته گفت: با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تعویق افتادن زمان المپیک، شرایط به گونه‌ای هدفمند‌تر و قدرتمند‌تر رقم بخورد که شاهد افزایش تعداد قهرمانان ملی و بین المللی استان و درخشش آن‌ها باشیم.

او: همچنین با اشاره به اعلام ابلاغ ۲۴ رشته ورزشی شرکت کننده در سومین دوره المپیاد آموزشی کشوری، عنوان کرد: مقدمات و هماهنگی‌های لازم با هدف ارتقا جایگاه ورزشی و شان استان نسبت به المپیاد‌های پیشین در دستور کار است.

کریمی در ادامه همچنین تعداد بیمه شدگان ورزشی در سال ۹۸ را ۳۱۱۳۵ نفر در استان برشمرد و با اشاره به این تعداد اهمیت به هیات‌های ورزشی و عملکرد آن‌ها را نیز از اولویت‌های ورزش و جوانان دانست و اضافه کرد: با رویکرد توسعه سطح کمی و کیفی عملکرد آن‌ها را در سال ۹۸ با شاخص‌های مورد توجه مد نظر قرار داده‌ایم.

معاون امور ورزش و و جوانان استان ایلام با اشاره به تعطیلی فعالیت‌های ورزشی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تاکنون، علاوه بر پیگیری فعالیت ورزشی در خانه، برگزاری تعیین نرخ استفاده از اماکن ورزشی، اجرای طرح ارزیابی و رتبه بندی باشگاه‌های خصوصی استان را از جمله برنامه ریزی‌های لازم برای انجام فعالیت‌های جدید پس از تعطیلی این اماکن عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.