اختصاص بیشترین کمک‌های مومنانه در بخش بیرم لارستان

دبیر هماهنگ‌کننده رزمایش همدلی در بیرم گفت: بیشترین کمک‌های مومنانه در شهرستان لارستان به بخش بیرم اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید صمدی دبیر هماهنگ‌کننده رزمایش همدلی در بیرم بیان کرد: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری در گام اول رزمایش همدلی توزیع بسته‌های معیشتی در ۴ محور، شناسایی همه آسیب‌پذیران و نیازمندان منطقه، ارتباط منسجم شبکه‌های مردمی و خودجوش برای توزیع عادلانه و فراگیر، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه سبد غذایی و عملیات همزمان توزیع یکپارچه و فراگیر بسته‌های معیشتی انجام شد.

او، تصریح کرد: تأسیس صندوق قرض‌الحسنه حضرت زهرا(س) برای پرداخت وام بدون بهره به نیازمند واقعی، تهیه جهیزیه برای ۱۴ زوج نیازمند و طبخ غذا برای نیازمندان منطقه با دریافت مجوز پخت از وزارت بهداشت با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله گام‌های دوم تا چهارم این رزمایش بوده است.

صمدی ادامه داد: یک هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۳۲ میلیون تومان در منطقه بیرم لارستان توزیع شد که نسبت به شهر لار و سایر بخش‌ها بیشتر بوده است.

دبیر هماهنگ‌کننده رزمایش همدلی در بیرم افزود: از نکات جالب‌توجه این رزمایش، می‌توان به ورود برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های تجاری منطقه بیرم به این رزمایش بزرگ با در اختیار گذاشتن تولیداتشان اشاره کرد.

او، اضافه کرد: حوزه مقاومت بسیج سپاه، آموزش‌وپرورش منطقه و دفتر امام جمعه بیرم، دهیاری روستای حسین‌آباد، مرکز نیکوکاری حضرت آمنه(س)، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیرم، موسسه خیریه حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، پویش مردمی مهر مهدوی و خیران گمنام، دست‌اندرکاران قرارگاه اجرایی این رزمایش هستند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماشالله به بیرمی های عزیز همیشه در صحنه از سپاه. بسیج گرفته تا پایگاه های مساجد دمتون گرم خیلی از بیرمی هارو شاد کردید
دم سپاه امام الحسن المجتبی گرم
آخرین اخبار