۶ تیم ارزیاب هلال احمر به منطقه وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری فیروزآباد اعزام شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۶ تیم ارزیابی شامل سه تیم از الشتر، دو تیم از نورآباد و یک تیم از ستاد برای ارزیابی خسارت‌های احتمالی بلافاصله به منطقه اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: ۶ تیم ارزیابی شامل سه تیم از الشتر، دو تیم از نورآباد و یک تیم از ستاد برای ارزیابی خسارت‌های احتمالی بلافاصله به منطقه اعزام شده است.

صارم رضایی  با اشاره به وقوع زلزله ۵/۱ ریشتری ظهر امروز در فیروزآباد، اظهار کرد: این زلزله که در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داده خوشبختانه تاکنون خسارت جانی ناشی از آن گزارش شده است.

او افزود: ۶ تیم ارزیابی شامل سه تیم از الشتر، دو تیم از نورآباد و یک تیم از ستاد برای ارزیابی خسارت‌های احتمالی بلافاصله به منطقه اعزام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تیم‌های ارزیابی تاکنون از ۱۰ روستا سرکشی کرده‌اند که خوشبختانه هیچ خسارت جانی گزارش نشده است.

رضایی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان در حال آماده باش است، عنوان کرد: علاوه بر فراخوان به تیم‌های امدادی، پایگا‌ه‌های نزدیک منطقه در حال آماده باش کامل هستند تا در صورت گزارش بلافاصله به محل حادثه اعزام شوند.

شهر فیروزآباد مرکز بخش فیروزآباد از توابع شهرستان سلسله بوده و در مسیر جاده اصلی خرم‌آباد به نورآباد (دلفان) واقع شده است.

منبع:فارس

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.