وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

مبادله یک میلیارد فایل در شبکه شاد

حاجی میرزایی گفت: درحال حاضر ۱۲ میلیون دانش آموز در شبکه شاد عضو شده‌اند و حدود یک میلیارد فایل نیز در این محیط امن و اختصاصی آموزش و پرورش، مبادله شده است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره ظرفیت‌های شبکه شاد اظهار کرد: تاکنون ۱۲ میلیون دانش‌آموز، ۹۸ درصد مدیران و بیش از ۸۰ درصد معلمان عضو شبکه شاد شده‌اند و حدود یک میلیارد فایل نیز در این محیط امن و اختصاصی آموزش و پرورش، مبادله شده است.

او راه اندازی شاد را یک رزمایش عنوان کرد و گفت: ممکن است در سال تحصیلی آتی بازهم با کرونا روبه‌رو شویم، آن وقت نمی‌توانیم بگوییم غافلگیر شدیم. باید از هم اکنون مشکل آموزش در صورت تعطیلی مدارس را حل کنیم؛ بنابراین راه‌حل‌های متفاوتی برای پاسخگویی به نیاز‌های آموزشی طراحی کردیم که مهمترین آن‌ها شبکه شاد است و به سرعت در حال حل مشکلات آن هستیم.


بیشتر بخوانید: کارنامه و کنکور ملاک تیزهوشی برای خانواده‌ها است


اولویت آموزش و پرورش برگزاری حضوری امتحانات است

حاجی میرزایی مهمترین دغدغه خانواده‌ها را بازگشایی مدارس دانست و افزود: به خانواده‌ها اطمینان می‌دهم که اولویت اول ما سلامت دانش آموزان است، لذا کاری که با پروتکل‌های بهداشتی ناسازگار باشد انجام نمی‌دهیم.

او در خصوص برگزاری امتحانات دانش آموزان، اظهار کرد: امتحانات از تمام محتوای درسی خواهد بود؛ بنابراین تا هر زمان که لازم باشد برای ادامه آموزش برنامه‌ریزی خواهیم کرد. اولویت ما برگزاری حضوری امتحانات است، اما اگر این امکان وجود نداشته باشد امتحانات را غیرحضوری برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
شاد اصلا کیفیت نداره تا ازش میریم بیرون برمیگیردیم فایلی که قبلا دانلود کردیم دیگه باز نمیشه و باید دوباره دان کنیم کیفیت ضبط صداش هم اصلا خوب نیست و اگه بخوایم امتحانمون رو برا دبیر بفرستیم یه ساعت طول میکشه که عکسا فرستاده بشن بعد به ترتیبی که ما فرستادیم هم نیست چه وضعشه آخه میزاشتین همون وات دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای وزیر در مصاحبه خودبا خبر ساعت 21 در هفته های پیش گفتید که به معلمان اینترنت داده اید. کی و کجا این اتفاق افتاده است ؟ همسر بنده معلم است و هروز در شاد و واتس اپ در حال تدریس و درس پرسیدن و امتهان گرفتن است. و کل بسته اینترنتی منزل ما را در مدت 2هفته تمام کرده است.و تاکنون چند بار بسته خریده ایم
آخرین اخبار