تهیه ۱۵۰۰ بسته معیشتی ویژه محرومان، به همت پلیس سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از تهیه ۱۵۰۰ بسته معیشتی ویژه محرومان، در راستای پویش همدلی مومنانه، توسط کارکنان انتظامی استان خبر داد.

سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در حاشیه  رزمایش همدلی مومنانه کارکنان انتظامی استان که با هدف کمک به محرومان و نیازمندان در باغ خاتم شهرستان زاهدان کلید خورد در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در اجرای تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر راه اندازی پویش همدلی مومنانه برای کمک به نیازمندان و محرومان متضرر شده از بیماری کرونا، کارکنان انتظامی این استان نیز به ندای رهبر انقلاب لبیک گفته و عاشقانه در این طرح ملی شرکت کردند.

سردار قنبری افزود: در این رابطه کارکنان پلیس استان در مجموع بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای شرکت در این پویش ملی و کمک به محرومان اهدا کردند که با مبالغ جمع آوری شده، تعداد ۱۵۰۰ بسته معیشتی حاوی اقلام غذایی تهیه که در این ماه مبارک در بین خانواده‌های محروم و نیازمند استان توزیع خواهند شد.

سردار قنبری بیان داشت: سبز پوشان سخت کوش انتظامی استان همواره چه در بلایای طبیعی مثل سیل‌های اخیر و چه در اعیاد و مناسبت‌های مختلف یار و یاور محرومان بوده اند و در حد توان خود در جهت محرومت زدایی و کمک به نیازمندان استان تلاش کرده اند.

او گفت: به یاری خداوند متعال و با همت همکاران عزیز این کمک‌های خیر خواهانه در آینده نیز تداوم خواهد داشت چرا که ما معتقدیم این اقدامات خداپسندانه، به کار و زندگی همه ما برکت خواهد داد.

در این رزمایش حجت الاسلام"نیازی"جانشین نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان و کارکنان سخت کوش این فرماندهی گفت: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و متضرر شدن بسیاری از خانواده‌های نیازمند از این بیماری مهلک با درایت خود دستور راه اندازی این پویش ملی را داد که بحمدلله با استقبال خوب تمامی اقشار مردم و به خصوص کارکنان نظامی و انتظامی در سراسر کشور روبرو شد.

او با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام کار‌های خیر و انسان دوستانه است گفت: امیدواریم به برکت این ماه شاهد برچیده شدن چهره فقر و تقویت روحیه ایثار و همدلی در جامعه اسلامی باشیم و این مهم با همدلی مردم و راه اندازی چنین پویش‌هایی در مناسبت‌های مختلف حتماً میسر خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار