مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ تمدید شد

سخنگوی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۹ آغاز شده است و داوطلبان فرصت داشتند تا پایان روز شنبه، ۲۷ اردیبهشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش به صورت اینترنتی در این دوره ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده که متقاضیان بتوانند تا پایان روز شنبه، ۲۷ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی


زرین آمیزی از اعمال اصلاحات در دفترچه خبر داد و گفت: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ لازم است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام کنند.

او بیان کرد: آن دسته از داوطلبانی که از ۱۷ اردیبهشت  ثبت‌نام کرده‌اند نیز می‌توانند تا شنبه ۲۷ اردیبهشت نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش درباره ظرفیت پذیرش این دوره گفت: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است. آزمون رشته های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی، جمعه ۱۴ شهریور برگزار می شود.

زرین آمیزی تصریح کرد:  آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در روز جمعه، ۱۴ شهریور برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۱۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
چرا سایت کنکور کاردانی به کارشناسی باز نمیشه کسانی که ثبت نام نکردن چکار کنند ؟
Finland
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام حذفیات کنکورسراسری به کجا رسید؟؟؟متجانس سازی حذفیات برای نظام قدیم چی شد؟
شب امتحان باید بدونم حذفیات چیاس؟
واقعا چرا این قدر معطلی؟
yjc لطفا پیگیری کن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
حذفیات همونه ک توی سایت سنجشه این حذفیاتی ک آموزش پروش اعلام کرده فقط مال امتحان نهایی کنکور حذفیات نداره پس بهانه نیارین
آخرین اخبار